!!! Използвайте АРХИВА на блога !!!

Не забравяйте, че блога има и страници

CARREFOUR VS BILLA

   
     Преди броени дни един от гигантите в хранителната индустрия "CARREFOUR", отвори врати. Хипермаркета се намира на бул. "България" и е в непосредствена близост до най-големия магазин на конкурентната верига "BILLA". Очаква се да има ожесточена борба за клиенти, което неминуемо ще доведе до значителни намаления и множество промоции.
"CARREFOUR" има привилегията да се намира в новооткрития "МОЛ БЪЛГАРИЯ", където заема голяма част от подземния етаж. Клиентите ще имат удоволствието да бутат количките си с покупки до своите автомобили, необезпокоявани от климатичните условия навън. Освен с ниските си цени и богатия асортимент от стоки, "CARRFOUR"  ще получава и допълнителен прилив на клиенти, поради факта, че доста софиянци вече свикнаха да комбинират пазаруването на дрехи, с това за хранителни стоки, по подобие на другите молове.  Да не забравяме също, че в близост няма нито един от основните конкурентни вериги от подобен клас, а именно "KAUFLAND" и "LIDL". Факт е, и че бул. "България" води до един от най-желаните квартали на София, който се слави с финансово заможните си жители. Общо взето, шансовете за просперитет не са никак лоши.
   Какво да кажем за шансовете на "BILLA"?
Един от най-силните козове на "BILLA", е нравът на българина. Веднъж привикнал с нещо, той трудно се променя и още по-трудно изгражда други навици. Все пак и самата верига магазини отдавна предлага големи отстъпки с така известната си "billa card" кампания. Собствения им паркинг за немалко места, допълнително привлича клиентите, и макар да не е закрит, като този на "CARREFOUR", се отличава с това, че е безплатен. В самият магазин са настъпили няколко промени. Редовни клиенти твърдят, че щанда за топла кухня, както и някой други, значително са увеличили размера и асортимента си. Това обаче не бе достатъчно за собствениците и те  предприеха мащабна рекламна кампания, като изградиха особен ръкав издигащ се над бул. "България" и неслучайно закриващ рекламните надписи на конкурента им. Така пътуващите по посока "Бояна", ще зърнат мола в момента, в който вече е прекалено късно за пристрояване в платното за наляво.
   Каквото и да кажем повече няма как да предвидим, какво ще се случи в голямата надпревара. Единственото, което ни остава, е да се възползваме максимално от предлаганите отстъпки и да направим своя избор за пазаруване.

Няма коментари:

Публикуване на коментар