!!! Използвайте АРХИВА на блога !!!

Не забравяйте, че блога има и страници

Изборът


    Всеки един човек завършил средното си образование е изправен пред една от дилемите на живота - а сега на къде? Дали на 18 години сме готови да вземем толкова важно за нашето бъдеще решение? Знаем ли какво искаме и кое ще е по-добре за нас самите? Независимо от отговора на тези въпроси, след завършването на средното си образование ние сме изправени пред този избор. Аз реших да избера  Национална Спортна Академия „Васил Левски” (НСА) гр.София. Дали това беше най-доброто за мен, или пък не? На този въпрос не мога да отговоря и сега.Но навършила 18, си мислех, че знам и че спорта е моето бъдеще. С много усилия успях да се преборя и да сложа начало на осъществяването на една тогавашна мечта, а може би не трябва да говоря за нея в минало време, може би тя все още живее някъде в мен, но просто обстоятелствата са такива, и нека не се отплесвам, в крайна сметка бях приета в Спортната Академия. Специалността ми беше, треньор по художествена гимнастика. Осем години от моето детство бяха прекарани в залата и това породи в мен мечтата да бъда треньор. Когато прекратих спортната си кариера, аз не се откъснах от спорта, а продължих помагайки на своите треньорки, да тренирам по-малки деца. Но се появиха слухове, че треньорската дейност няма да може да се практикува без да имаш завършено образoвание по специалността. И така взех своето решение, положих усилия и резултата беше на лице. Аз бях част от студентите приети в НСА. Образованието там ми даде много нови знания, имах много хубави и незабравими емоции свързани с курсовете, които изкарах (зимен курс и летен курс), запознах се от близо с много други спортове, а и междувременно записах и втора специалност- учител по физическо възпитание и спорт. Но за жалост една година след завършване на бакалавърската си степен, дипломата ми стои и събира прах. За това ли мечтаех преди години? Или животът не е само мечти, а и реалност, стечение на обстоятелствата и най-вече връзки. Дано някои ден открия отговора на въпроса - това ли беше правилният избор? И силно се надявам, той да е положителен!
Пуфис.

Няма коментари:

Публикуване на коментар